2014. március 17., hétfő

Hogy is kezdjem?

Sziasztok!

Sanyi vagyok, a zombi. Jelenleg Kiskőrös utcáin korzózom, de már tervezem, hogy nekivágok egy hosszú útnak Kecskemétre. Kíváncsi vagyok, hogy ott akad-e valami finom falat számomra, mert hát itt eléggé megcsappant a friss hús.

Sajnos nem igazán vagyok jó az ilyen blogolásban, de Béla, a legjobb barátom unszolására mégiscsak nekivágtam és most itt vagyok, blogolok, ha már ragyogni nem tudok. Bár szerintem nem sokan fogják követni az írásaimat, elvégre mint azt nagyon is jól tudjátok, kitört a zombiapokalipszis.

Hát igen, eljöttünk. Persze én sem voltam mindig rothadó hulla, de nem ám! Na de most éhes vagyok, agyra vágyom, szóval létem történetét máskorra tartogatnám. Addig is, ha tudtok, küldjetek már nekem egy kis husit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése